Najbliższe wakacje spędzę na wyczarterowanym jachcie

Długo szukałem pomysłu, gdzie w tym roku wybrać się na wakacje z rodziną. Wiele już w tym zakresie przeżyliśmy, bo co roku latamy gdzieś do ciepłych krajów i tłoczymy się w wielkich i luksusowych hotelach. Najbliższe wakacje chcieliśmy spędzić zupełnie inaczej, ale nie wiedzieliśmy jeszcze do końca jak. Opcji mieliśmy kilka, a jedną z nich był nawet kamping albo wyjazd pod namiot. Ostatecznie wymyśliliśmy najlepsze rozwiązanie. Ucieszyliśmy się z niego całą Naszą trójką.

Piękna Chorwacja i wyczarterowany jacht

korzystny czarter jachtów w ChorwacjiZawsze marzyliśmy o tym, żeby na wakacje wybrać się do Chorwacji. Zanim poznałem moją żonę to jeździłem tam bardzo często na wakacje z moimi rodzicami. Teraz chciałem pokazać kawałek chorwackiego wybrzeża mojej żonie i naszemu synkowi. Pomyślałem, że wakacje w Chorwacji będą najlepszym pomysłem na tegoroczne lato. Tym bardziej, że nasz syn skończył już sześć lat, więc nie powinno być problemu z zajechaniem samochodem nad przepiękny Adriatyk. Kiedy już postanowiliśmy, że to właśnie ten kierunek wybieramy na wakacje to zaczęliśmy zastanawiać się nad noclegami. Aż trafiliśmy na korzystny czarter jachtów w Chorwacji oferowany na jednym z turystycznych portali. Musieliśmy to dokładnie obejrzeć, ponieważ było to coś o czym też zawsze marzyliśmy. Któż by nie chciał poczuć się jak bogacz i spędzić wakacje na pięknym jachcie. Przejrzeliśmy dokładnie oferty czarterów i uznaliśmy, że to jest nawet bardzo korzystne cenowo. Jeśli porównać ceny czarterów jachtów z cenami pokoi w dobrych hotelach to naprawdę opłaca się wynająć cały jacht. Jeszcze się okazało, że nie trzeba mieć żadnych patentów, żeby pływać jachtem przy brzegu Adriatyku. Znaleźliśmy więc model dla trzech osób z jedną dużą kajutą sypialnianą i czym prędzej wszystko zarezerwowaliśmy. Teraz musimy tylko przygotować plan zakupów, które zrobimy na miejscu jak dotrzemy na wybrzeże. Bo chodzi o to, żeby zaopatrzyć się na cały tydzień wycieczki. Nie będziemy przecież przybijać do brzegu, bo to nie na tym polega. Chociaż z drugiej strony można popłynąć na jakąś bezludną chorwacką wyspę.

Planowanie kolejnych wakacji to najlepsze zajęcie dla całej rodziny. W następne wakacje stawiamy na ciszę i spokój. Wybraliśmy czarter jachtu w Chorwacji. Zarezerwowaliśmy naprawdę dobrej klasy jednostkę z mocnym silnikiem. Wyposażenie jachtu dorównuje wyposażeniu najwyższej klasy pokoi w tamtejszych hotelach. Przy czym cenowo jacht wychodzi nieporównywalnie taniej od tamtejszych hoteli. Już nie możemy się doczekać kolejnych wakacji.